Przejdź do treści

Paski postępu

Zaawansowanie finansowe robót – 57,30 %
Zaawansowanie robót wykonanych – 62,00 %

Graficzna prezentacja postępu robót

Rok 2025

Rok 2024

Postęp miesięczny

Prace wykonane w październiku 2025:

  • wykonano betonowanie konstrukcji odciążającej mur oporowy KO-2L
  • wykonano betonowanie konstrukcji odciążającej mur oporowy KO-2P w 80%
  • rozpoczęcie zbrojenia kap chodnikowych na dojazdach do obiektu WD-01 od strony P1
  • Montaż chodników i desek gzymsowych kap chodnikowych na dojazdach do obiektu WD-01 od strony P1
  • Montaż barier ochronnych w obrębie obiektu WD-01
  • Montaż balustrad w obrębie wiaduktu WD-01
  • Wykonanie nawierzchni na bazie żywic chemoutwardzalnych na kapach chodnikowych w obrębie obiektu WD-01
  • Rozpoczęcie profilacji stożków – obiekt WD-01
  • Wykonanie drenażu z grysu lakierowanego – obiekt WD-01
  • Montaż ścieków przykrawężnikowych – obiekt WD-01
  • Zbrojenie, montaż desek gzymsowych i betonowanie schodów od strony P1 kładki dla pieszych KP-02
  • Ułożenie kabli grzewczych w schodach od strony P1 kładki dla pieszych KP-02
  • Zbrojenie i montaż desek gzymsowych schodów od strony P2 kładki dla pieszych KP-02
  • Rozpoczęcie wykonywania ocieplania kładki
  • Rozpoczęcie umocnienia skarp oraz wykonywania schodów skarpowych przy przepustach P-1 i P-1a
  • wykonano warstwę ścieralną SMA 11S – obiekt WD-01
  • wykonano montaż krawężników – L01, L02 km 0+005 – 0+070, DD-01 km 0+000 – 0+100,
  • wykonano chodnik – DD-02 km 0+020 – 0+147,20,
  • wykonano warstwę ścieralną SMA 11S – DD-02 km 0+020 -0+147,20,
  • wykonano podbudowę pomocniczą L01, L02 km 0+050 – 0+100,
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej L01, L02 km 0+000 – 0+100,
  • wykonanie podbudowę zasadniczą AC22P L01, L02 km 0+005 – 0+100,
  • wykonano warstwę wiążącą AC16W l01, L02 km 0+005 – 0+100,
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża L01 km 0+315 – 0+365,
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej  L02 km 0+000 -0+078, DK 7 str. L km 693+901 – 694+050,
  • wykonano montaż ścieku trójkątnego L02 km 0+000 -0+078, pas rozdziału DK7,
  • wykonano podbudowę zasadniczą AC22P L02 km 0+000 – 0+078, DK7 str. L km 693+901 -694+050
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej – DD-03 km 0+220 – 0+404,
  • wykonano warstwę wiążącą AC11W – DD-03 km 0+220 – 0+404,
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża DD-01 km 0+000 -0+030 + zjazd w km 0+077,61,
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża, warstwę mrozoochronną, warstwę podbudowy pomocniczej i zasadniczej z mieszanki niezwiązanej – DK7 str. P km 694+010 – 694+070
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża pod nasyp – DD-04 + miejsca postojowe
  • wykonano nasyp – DD-04 + miejsca postojowe
  • wykonano rozbiórkę nawierzchni bitumicznej – L04 i ul. Sobieskiego str. L
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

Prace wykonane w wrześniu 2025:

  • wykonano zbrojenie oczepów murów oporowych – obiekt WD-01,
  • wykonano betonowanie oczepów murów oporowych przy podporze P1 – obiekt WD-01,
  • wykonywano zbrojenie i betonowanie kap chodnikowych – obiekt WD-01,
  • wykonano hydroizolację z papy termozgrzewalnej ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • wykonano nawierzchnię z asfaltu lanego – obiekt WD-01,
  • wykonywano zbrojenie schodów – obiekt KP-02,
  • wykonano nawierzchnię na bazie żywic chemoutwardzalnych w obrębie ustroju nośnego – obiekt KP-02,
  • wykonano montaż barier energochłonnych – obiekt KO-1, KO-2, KO-3,
  • wykonano montaż krawężników – droga wg. MPZP (ramię ronda) + zjazd do stacji Orlen,
  • wykonano podbudowę zasadniczą AC22P – droga wg. MPZP (ramię ronda) + zjazd do stacji Orlen,
  • wykonano podbudowę zasadniczą AC22P – DD-02 km 0+015 – 0+147,20,
  • wykonano warstwę wiążącą AC16W – DD-02 km 0+015 – 0+147,20,
  • wykonano podbudowę zasadniczą AC22P – DK7 str. P km 693+850 -694+010,
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej – DD-03 km 0+015 – 0+220,
  • wykonano warstwę wiążącą AC11W – DD-03 km 0+015 – 0+220,
  • wykonano warstwę ścieralną AC8S – DD-01 km 0+100 – 0+200,
  • wykonano podbudowę pomocniczą – L01, L02 km 0+005 – 0+060,
  • wykonano podbudowę pomocniczą – L02 km 0+000 – 0+078.80,
  • wykonano warstwę 1 nasypu – DD-03 km 0+230 -0+265,
  • wykonano warstwę odcinającą z geowłókniny – DD-03 km 0+345 – 0+404,80,
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej – DD-03 km 0+265 – 0+404,80,
  • wykonano warstwę mrozoochronną – DD-03 km 0+265 – 0+404,80,
  • wykonano montaż krawężników – DD-03 km 0+220 – 0+404,80,
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

Prace wykonane w sierpniu 2025:

  • wykonano betonowanie nisz dylatacyjnych na podporach P1 i P5 – obiekt WD-01,
  • wykonywano montaż krawężników na ustroju nośnym – obiekt WD-01,
  • wykonywano montaż desek gzymsowych – obiekt WD-01,
  • wykonywano zbrojenie kap chodnikowych – obiekt WD-01,
  • wykonano beton podkładowy na konstrukcjach oporowych KO-1P, KO-1L, KO-2P, KO-2L,
  • wykonano izolację cienkowarstwową płyt przejściowych za podporą P1 i P5 – obiekt WD-01,
  • zamontowano dylatacje modułowe na podporach P1 i P5 – obiekt WD-01,
  • wykonano zbrojenie i betonowanie schodów na podporze P1 – obiekt WD-01,
  • zakończono zasypki muru oporowego (OPTEM) z gruntu zbrojonego,
  • wykonano zbrojenie i betonowanie słupów schodów – obiekt KP-02,
  • wykonano podłoże dla ustroju wsporczego schodów przy podporze P2 – obiekt KP-02,
  • wykonywano deskowanie schodów przy podporze P1 – obiekt KP-02,
  • zdemontowano szalunki ustroju nośnego – obiekt KP-02,
  • wykonano kosmetykę betonu ustroju nośnego – obiekt KP-02,
  • wykonano podwieszenie instalacji elektrycznej – obiekt KP-02,
  • wykonano zasypkę przepustu P1b,
  • wykonano zbrojenie i betonowanie gzymsu przepustu P-2,
  • wykonano podbudowę pomocniczą z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym L04 km 0+050 – 0+074,
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej L04 km 0+050 – 0+074,
  • wykonano podbudowę pomocniczą z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym DK7 str. P km 693+880 – 694+010,
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej DK7 str. P km 693+880 – 694+010,
  • wykonano warstwę mrozoochronną DD-02 km 0+015 – 147,20,
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej DD-02 km 0+015 – 0+147,20,
  • wykonano montaż krawężników DD-02 km 0+015 – 0+147,20,
  • wykonano nasyp DK7 str. L  693+910 – 694+050, L02 km 0+000 – 0+045
  • wykonano podbudowę pomocniczą DK7 str. L  693+910 – 694+050,
  • wykonano warstwę wiążąca AC11W DD-01 km 0+100 – 0+220,
  • wykonano podbudowę zasadniczą AC22P DK7 str. L km 693+455 – 693+880,
  • wykonano podbudowę zasadniczą AC22P DK7 str . P km 693+620 – 693+880,
  • wykonano warstwę mrozoochronną L01, L02 km 0+005 – 0+050,
  • wykonano podbudowę zasadniczą z mieszanki niezwiązanej – droga wg. MPZP (ramię ronda) + zjazd Orlen,
  • wykonano stabilizację podłoża C0,4/0,5 DD-03 km 0+015 – 0+080,
  • wykonano montaż krawężników DD-03 km 0+015 -0+220,
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

Prace wykonane w lipcu 2025:

  • wykonano zbrojenie i betonowanie ścianki zaplecznej przy podporze P1 i P5 – obiekt WD-01,
  • ułożono papę termozgrzewalną na kapach chodnikowych ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • wykonano kotwy wklejane kap chodnikowych ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • wykonano prace związanych z montażem muru oporowego (OPTEM) za podporą P5 i P1,
  • wykonano montaż elementów stalowych konstrukcji nośnej – obiekt KP-02,
  • wykonano zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej – obiekt KP-02,
  • wykonano podwieszenie wieszaków – obiekt KP-02,
  • wypełniono azotem rurową konstrukcję stalową – obiekt KP-02,
  • zamontowano stalową konstrukcję windy w osi P1 – obiekt KP-02
  • wykonano mur oporowy KO-3,
  • wykonywano przepust P1b i P2,
  • wykonano nasyp DK7 str. P km 693+880 – 694+010,
  • wykonywano nasyp DK7 str. L  693+910 – 694+050,
  • wykonano ściek trójkątny DK7 str. L 693+544 – 693+670
  • wykonano warstwę mrozoochronną L04 km 0+050 – DK7 str. P km 693+880
  • wykonano warstwę podbudowy zasadniczej DK7 str. P km 693+640 – 693+770
  • wykonano stabilizację podłoża C0,4/0,5 DD-03 km 0+080 – 0+205
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

Prace wykonane w czerwcu 2025:

  • wykonano śrutowanie płyty ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • układano izolację z papy termozgrzewalnej kap chodnikowych – obiekt WD-01,
  • wykonano zbrojenie i betonowanie ścianki zaplecznej przy podporze P1 – obiekt WD-01,
  • wykonano betonowanie bloków kotwiących – obiekt WD-01,
  • wykonywano kosmetykę betonu powierzchni ustroju nośnego i podpór – obiekt WD-01,
  • wykonywano prace związanych z montażem muru oporowego (OPTEM) za podporą P5 i P1,
  • wykonano zbrojenie i betonowanie płyty ustroju nośnego – obiekt KP-02,
  • wykonano zbrojenie i betonowanie fundamentu muru oporowego KO-3,
  • wykonano nasyp L01 km 0+045-0+78,80,
  • wykonano warstwę mrozochronną – droga wg MPZP km 0+010 – 0+059,
  • wykonano warstwę podbudowy zasadniczej DK7 str. L km 693+544 – 693+780,
  • wykonano przepust PD-2, PD-1,
  • wykonano odhumusowanie terenu DK7 str. L 693+920 – 694+050,
  • wykonano nasyp DD-02 km 0+040 – 0+080,
  • wykonano koryto DD-02 km 0+080 – 0+140,
  • ułożono krawężniki oraz obrzeża DD-01 km 0+040 – 0+260,
  • wykonano chodnik DD-01 km 0+100 – 0+260,
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

Prace wykonane w maju 2025:

  • wykonano sprężenie ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • wykonywano demontaż deskowań i rusztowań ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • wykonywano prace związanych z montażem muru oporowego (OPTEM) za podporą P5 i P1,
  • wykonano montaż rusztowań i deskowań pod ustrój nośny – obiekt KP-02,
  • wykonywano zbrojenie ustroju nośnego – obiekt KP-02,
  • wykonywano wlot przepustu P2,
  • wykonano nasyp L01 km 0+290-0+315,
  • wykonano warstwę podbudowy pomocniczej DK7 str. L km 693+544 – 693+780,
  • wykonywano warstwę podbudowy zasadniczej DK7 str. L km 693+630 – 693+780,
  • wykonano wymianę gruntu L02 km 0+045-0+078,80,
  • wykonano przepust PD-3,
  • wykonano rozbiórkę nawierzchni bitumicznej DD-03 km 0+010 – 0+205,
  • wykonano rozbiórkę nawierzchni bitumicznej DD-02 km 0+005 – 0+070,
  • wykonano wykop, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod nasyp DD-03 km 0+150-0+205,
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

Prace wykonane w kwietniu 2025:

  • wykonano montaż rusztowań pod ustrój nośny pomiędzy podporą  P2-P1 – obiekt WD-01,
  • wykonano zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • wykonano betonowanie ustroju nośnego – obiekt WD-01,
  • wykonywano prace związanych z montażem muru oporowego (OPTEM) za podporą P5 i P1,
  • wykonywano montaż rusztowań i deskowań pod ustrój nośny – obiekt KP-02,
  • wykonywano zbrojenie ustroju nośnego – obiekt KP-02,
  • wykonano zasypkę muru oporowego KO-02,
  • wykonano zbrojenie, betonowanie płyty zespalającej przepustu P1a,
  • wykonano nasyp DK7 str. L km 693+544 – 693+650,
  • wykonano wykop pod konstrukcję drogi – droga wg MPZP km 0+010 -0+059,
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża gr. 25 cm – droga wg MPZP km 0+010 -0+059,
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża gr. 25 cm – L01, L02 km 0+005 -0+020,
  • wykonano odhumusowanie terenu DK7 str. P 693+830 – 693+920,
  • wykonano wykop pod konstrukcję drogi DK7 str. P 693+830 – 693+880,
  • wykonywano profilowanie i zagęszczanie podłoża DK7 str. P 693+830 – 693+880,
  • wykonano sączek podłużny – droga wg MPZP km 0+021 -0+058 str. L,
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

Prace wykonane w marcu 2025:

  • wykonywano montaż rusztowań pod ustrój nośny pomiędzy podporą P3-P2 oraz P2-P1 – obiekt WD-01
  • wykonywano deskowanie pod ustrój nośny pomiędzy podporą P3-P2 oraz P2-P1 – obiekt WD-01
  • wykonywano zbrojenie ustroju nośnego – obiekt WD-01
  • wykonywano fundamenty muru oporowego z gruntu zbrojonego na dojeździe do podpory P5 i P1 obiektu WD-01,
  • wykonywano prace związanych z montażem muru oporowego (OPTEM) za podporą P5 i P1
  • wykonano próbne obciążenie mikropali pod podporę P2 obiektu KP-02,
  • wykonano zbrojenie, betonowanie fundamentu podpory P2 obiektu KP-02,
  • wykonano zbrojenie, betonowanie filarów podpory P2 obiektu KP-02,
  • wykonywano zasypki muru oporowego KO-02,
  • wykonano oczep muru oporowego KO-02,
  • wykonano beton podkładowy oraz montaż prefabrykatów przepustu P1b,
  • wykonano wzmocnienie podłoża gr. 1m  – DD-01 km 0+145 -0+160,
  • wykonano wykop pod konstrukcję drogi DD-01 km 0+020 – 0+105,
  • wykonano stabilizację podłoża C1,5/2 DD-01 km 0+020 – 0+105,
  • wykonano nasyp – DD-01 km 0+020 – 0+160,
  • wykonano nasyp – DK7 str. L km 693+544 – 693+635 od w-wy 10 do w-wy 2,
  • wykonano wzmocnienie podłoża pod nasyp – DK7 str. L km 693+635 – 693+650,
  • wykonano nasyp w-wa 9 i w-wa 8 – DK7 str. L 693+635 – 693+650,
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych,
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

W lutym 2025 wykonano następujące prace:

  • wykonywano montaż rusztowań pod ustrój nośny pomiędzy podporą P4-P3 – obiekt WD-01
  • wykonywano deskowanie pod ustrój nośny pomiędzy podporą P4-P3 – obiekt WD-01
  • wykonano montaż podpory pośredniej w pasie rozdziału DK7 pod ustrój nośny  – obiekt WD-01
  • wykonywano zbrojenie ustroju nośnego pomiędzy podporą P5-P3 – obiekt WD-01
  • zabetonowano korpus podpory P1 – obiekt WD-01
  • wykonano zasypkę fundamentu podpory P1 – obiekt WD-01
  • wykonano montaż łożysk na podporze P5, P2, P1
  • wykonano podkład z chudego betonu pod fundament podpory P2 – obiekt KP-02
  • kontynuowano wykonywanie zasypek muru oporowego KO-01, KO-02
  • wykonano oczep muru oporowego KO-01
  • rozpoczęto wykonywanie oczepu muru oporowego KO-02
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie wlotu – przepust P1a
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie dna  i niecki wpadowej – przepust P1
  • wykonano wymianę gruntu gr. 1m –  L01 km 0+290 -0+315,
  • wykonano wzmocnienie podłoża gr. 1m  – DD-01 km 0+105 -0+145
  • wykonano by-passy w pasie rozdziału DK7 zgodnie z projektem COR
  • wykonano odhumusowanie terenu w pasie rozdziału DK7
  • wykonano rozbiórkę barier drogowych oraz korytek w pasie rozdziału DK7
  • zakończono wykonywanie nasypu pod poszerzenie jezdni lewej DK7 w km 693+650 – 693+750, L01 km 0+350 – 0+378
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej

W styczniu 2025 wykonano następujace prace:

  • wykonywano montaż rusztowań pod ustrój nośny pomiędzy podporą P5-P4 – obiekt WD-01
  • wykonywano deskowanie pod ustrój nośny pomiędzy podporą P5-P4 – obiekt WD-01
  • wykonano podkład z chudego betonu pod fundament podpory P1 – obiekt WD-01
  • wykonano próbne obciążenie mikropali podpory P1 – obiekt WD-01
  • wykonano deskowanie, zbrojenie, betonowanie fundamentu podpory P1 – obiekt WD-01
  • wykonano wzmocnienie podłoża Trenchmix w km 0+065 – 0+097 L01, L02
  • wykonano platformę roboczą pod palownicę pod podporę P2 – obiekt KP-02
  • wykonywano mikropale pod podporę P2 – obiekt KP-02
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian – segment 3,2,1 muru oporowego KO-01
  • wykonano izolację cienkowarstwową fundamentów oraz ścian – segment 3,2,1 muru oporowego KO-01
  • kontynuowano wykonywanie zasypek muru oporowego KO-01
  • kontynuowano wykonywanie fundamentów pod mur oporowy przy podporze P5 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie wylotu – przepust P1a
  • wykonano sączek podłużny DD-03 w km 0+150 – 0+220
  • wykonano wymianę gruntu gr. 1m –  L01 km 0+259 -0+290, L02 km 0+065 – 0+078,80
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 50 cm – L01 km 0+350 – 0+378
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych
  • kontynuowano budowę ekranów akustycznych

Prace wykonane w 2024 roku

W grudniu 2024 wykonano następujące prace:

  • wykonano platformę roboczą pomiędzy podporą P5-P4, P4-P3 – obiekt WD-01
  • wykonano mikropale pod podporę P1 – obiekt WD-01
  • wykonywano montaż rusztowań pod ustrój nośny pomiędzy podporą P4-P3 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie poprzecznicy podpory P1– obiekt KP-02
  • zakończono zabezpieczenie muru cmentarza przy podporze P2 – obiekt KP-02
  • rozpoczęto wykop pod podporę P2 – obiekt KP-02
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów – segment 3,2,1 muru oporowego KO-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian – segment 4 muru oporowego KO-01
  • wykonano izolację cienkowarstwową fundamentów oraz ścian – segment 4 muru oporowego KO-01
  • kontynuowano wykonywanie zasypek muru oporowego KO-01
  • kontynuowano wykonywanie zasypek muru oporowego KO-02
  • rozpoczęto wykonywanie fundamentów pod mur oporowy przy podporze P5 – obiekt WD-01
  • wykonano warstwę stabilizacji podłoża C1.5/2 gr. 50cm – DD-01 km 0+210 – 0+393
  • wykonano GWN – DD-01 km 0+160 – 0+210, 0+310 – 0+360
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 50 cm – DK7 str. L km 693+650 – 693+750
  • wykonano wykop pod wzmocnienie podłoża – DD-01 km 0+135 – 0+160
  • wykonanie warstwę odcinającą z geowłókniny – DD-03 km 0+350 – 0+400
  • Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej – DD-03 km 0+350 – 0+400
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej
  • rozpoczęto wykonywanie ekranów akustycznych

W listopadzie 2024 wykonano następujące prace:

  • kontynuowano zasypkę fundamentu podpory P2 – obiekt WD-01
  • wykonywano platformę roboczą pomiędzy podporą P5-P4, P4-P3 – obiekt WD-01
  • wykonano wykop pod podporę P1 – obiekt WD-01
  • wykonano platformę roboczą pod mikropale podpory P1 – obiekt WD-01
  • wykonywano mikropale pod podporę P1 – obiekt WD-01
  • wykonano ciosy podłożyskowe podpory P5 – obiekt WD-01
  • zdemontowano ścianki szczelne przy podporze P2 i P3 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie filarów podpory P1– obiekt KP-02
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie filarów schodów podpory P1– obiekt KP-02
  • wykonano izolację bitumiczną podpory P1 – obiekt KP-02
  • wykonano zabezpieczenie muru cmentarza w zakresie palowania – podpora P2 obiekt KP-02
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów – segment 4 muru oporowego KO-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian – segment 5 muru oporowego KO-01
  • wykonano izolację cienkowarstwową fundamentów oraz ścian – segment 7,6,5 muru oporowego KO-01
  • rozpoczęto wykonywanie zasypek muru oporowego KO-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian – segment 1,2,3,4 muru oporowego KO-02
  • wykonano izolację cienkowarstwową fundamentów oraz ścian – segment 1,2,3,4 muru oporowego KO-02
  • rozpoczęto wykonywanie zasypek muru oporowego KO-02
  • wykonano zabezpieczenie ściankami szczelnymi wlotu do przepustu P1
  • wykonywano zbrojenie oraz betonowanie wylotu przepustu P1a
  • wykonano izolację ścian przepustu P1a
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej gr. 25cm – DD03 km 0+265 – 0+350
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 25 cm – L01, L02 km 0+005 – 0+050
  • wykonano wykop pod wymianę gruntu – L01 km 0+259 – 0+310
  • wykonano warstwę podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6 gr. 15cm – DK7 str. P km 693+640 – 693+780
  • zakończono przebudowę sieci gazowej
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

W październiku 2024 wykonano następujące prace:

  • zabetonowano filar podpory P2 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie filara podpory P5 – obiekt WD-01
  • wykonano izolację bitumiczną podpór P5, P3, P2 – obiekt WD-01
  • wykonano zasypkę fundamentu podpory P3, P2 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu podpory P1 – obiekt KP-02
  • wykonano platformę roboczą do wykonania zabezpieczenia muru cmentarza
  • wykonano platformę roboczą do wykonania zabezpieczenia muru cmentarza
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów – segment 7, 6, 5 muru oporowego KO-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścian – segment 7, 6 muru oporowego KO-01
  • wykonano wykop pod mur oporowy KO-02
  • wykonano beton wyrównawczy pod fundament muru oporowego KO-02
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów – segment 1, 2, 3, 4 muru oporowego KO-02
  • ułożono prefabrykaty skrzynkowe – przepust P1a
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża gr. 0.5m DD-01 km 0+393,00 + 0+445,60
  • wykonano wzmocnienie podłoża gr. 1.0m pod DD-01 w km 0+160 – 0+210
  • wykonano warstwę ulepszonego podłoża pod DD-01 w km 0+360 – 0+393
  • wykonano warstwę stabilizacji podłożą pod DD-03 w km 0+265 – 0+345
  • wykonano wykop, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod L01, L02 w km 0+010 – 0+050
  • wykonano odhumusowanie terenu pod poszerzenie jezdni lewej DK7 w km 693++40 – 693+750
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych
  • kontynuowano przebudowę sieci energetycznych
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

We wrześniu 2024 wykonano następujące prace:

  • wykonano zbrojenie fundamentów P5, P2 – obiekt WD-01
  • wykonano deskowanie i betonowanie fundamentów P5, P3, P2 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie i betonowanie filarów podpór P4, P3 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie, deskowanie filara podpory P2 – obiekt WD-01
  • rozpoczęto zbrojenie filara podpory P5 – obiekt WD-01
  • wykonano zasypkę fundamentu podpory P3 – obiekt WD-01
  • wykonano próbne obciążenia pali na podporze P1 – obiekt KP-02
  • wykonano beton podkładowy pod podporę P1 – obiekt KP-02
  • rozpoczęto zbrojenie podpory P1 – obiekt KP-02
  • wykonano wykop, stabilizację, beton podkładowy pod segment 6 i 7 KO-01
  • rozpoczęto zbrojenie fundamentu pod segment 6 i 7 KO-01
  • wykonano wykop pod przepust P1a
  • ułożono beton wyrównawczy pod przepust P1a
  • wykonywano płaszcz jet-grouting nad przepustem P1 i P2
  • wykonano odhumusowanie terenu pod DD-01 w km 0+300 – 0+390
  • wykonano wzmocnienie podłoża pod nasyp poszerzenia jezdni prawej DK7 w km 693+620 – 693+780
  • wykonano górną warstwę nasypu poszerzenia jezdni prawej DK7 w km 693+620 – 693+780
  • wykonano koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża drogi DD-03 w km 0+280 – 0+404
  • kontynuowano przebudowę kanalizacji sanitarnej
  • kontynuowano przebudowę sieci wodociągowej w1.1 – w1.6 przepięcie
  • kontynuowano przebudowę sieci teletechnicznych w rejonie stacji Orlen
  • wykonano przebudowę sieci energetycznych obiekt SN-01
  • kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej.

W sierpniu 2024 wykonano następujące prace:

  • kontynuowano prace rozbiórkowe w zakresie budynków
  • wykonano beton podkładowy na podporach P2, P3, P4, P5 – obiekt WD-01
  • wykonano próbne obciążenia pali na podporach P4, P3, P2 – obiekt WD-01
  • wykonano zbrojenie fundamentów podpór P4, P3 – obiekt WD-01
  • rozpoczęto zbrojenie fundamentu podpory P2 – obiekt WD-01
  • zabetonowano fundament podpory P4 – obiekt WD-01
  • zakończono wykop pod podporę P1 – obiekt KP-02
  • wykonano mikropale pod podporę P1 – obiekt KP-02
  • skuto ściankę wylotu przepustu P1
  • wykonano platformę roboczą pod jet-grouting Przepustu P1 z uwagi na przeszkody w korpusie DK7 wstrzymano prace
  • zakończono wykonywanie wzmocnienia gruntu w technologii CDMM na dojeździe do podpory P5 oraz pod drogą DD-01 w km 0+393,00 – 0+445,60
  • wykonano odhumusowanie terenu pod poszerzenie jezdni prawej DK7 w km 693+620 – 693+800
  • kontynuowano odhumusowanie terenu pod DD-01 w km 0+300 – 0+390
  • wykonano wykop, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod poszerzenie jezdni prawej DK7 w km 693+640 – 693+780
  • wykonano wzmocnienie podłoża pod DD-03 w km 0+205 – 0+265
  • kontynuowano przebudowę sieci wodociągowej, teletechnicznych, energetycznych, kanalizacji deszczowej

W lipcu 2024 wykonano następujące prace:

  • zakończono wykop pod podporę nr 4 WD-01,
  • wykonano ścianki tymczasowe pod podporę nr 2 i 3 WD-01,
  • zakończono wykop pod podporę nr 3 WD-01,
  • zakończono wykop pod podporę nr 2 WD-01,
  • wykonano mikropale pod podporę nr 4 WD-01,
  • wykonano mikropale pod podporę nr 3 WD-01,
  • wykonano mikropale pod podporę nr 2 WD-01,
  • wykonywano wykop pod podporę nr 1 KP-02,
  • kontynuowano przebudowę sieci gazowej,
  • kontynuowano prace rozbiórkowe ogrodzeń,
  • kontynuowano przebudowę kanalizacji sanitarnej,
  • kontynuowano przebudowę sieci wodociągowej, teletechnicznych, energetycznych, kanalizacji deszczowej
  • zakończono odhumusowanie, wykop oraz nasyp pod platformę roboczą DD-01 km 0+393,00 – 0+445,60,
  • wykonano odhumusowanie DD-03 km 0+230 – 0+380 str. P,
  • wykonano platformę roboczą DD-01 km 0+393,00 – 0+445,60,
  • wykonano platformę roboczą na dojeździe do podpory P5 WD-01

W czerwcu 2024 wykonano następujące prace:

  • przebudowa sieci gazowej,
  • rozbiórki w zakresie budynków i ogrodzeń
  • przebudowa kanalizacji sanitarnej,
  • przebudowa sieci wodociągowej,
  • przebudowa sieci teletechnicznej,
  • przebudowa sieci energetycznej.

Ponadto Wykonawca prowadził następujące prace:

  • budowa kanalizacji deszczowej,
  • roboty ziemne (odhumusowanie) DD-01 od km 0+170 – 0+260, DK7 JP km 693+730,
  • rozbiórka nawierzchni bitumicznej DD-03 km 0+200 – 0+404, DD-02 km 0+070 – 0+135,
  • rozbiórka barier drogowych przy DD-01,
  • wykonywanie dróg technologicznych,
  • wykonywanie mikropali pod podporę nr 5,
  • Wykonawca zakończył wykop pod podporę nr 5.